ÖDEME VE TESLİMAT ŞARTLARI

1. Ödeme Şartları

1.1. Eliaçık Elektrik Elektronik Otomasyon Ve Malzemeleri Sanayi Ticaret Ltd. Şti. inter sitesi www.eliacik.com.tr  üzerinden verilen siparişlerin ödemesi, sipariş sırasında belirtilen yöntemler ile yapılmaktadır.

1.2. Kabul edilen ödeme yöntemleri:

  • Kredi kartı (Visa, MasterCard)
  • Banka kartı
  • Havale/EFT
  • Online ödeme sistemleri 

1.3. Havale/EFT ile yapılacak ödemelerde, açıklama kısmına sipariş numarası yazılması gerekmektedir. Havale/EFT işlemleri için verilen hesap numaralarına yapılan ödemeler, ödeme onayı alındıktan sonra işleme alınır.

1.4. Taksitli ödemelerde, bankaların kampanyaları ve vade farkları tamamen ilgili banka ile tüketici arasında olup, Eliaçık Elektrik sorumlu tutulamaz.

2. Teslimat Şartları

2.1. Siparişleriniz, ödemenin onaylanmasını takip eden en geç 3 (üç) iş günü içinde kargoya teslim edilir.

2.2. Teslimat süresi, ürünün stok durumuna ve kargo firmasının çalışma hızına göre değişiklik gösterebilir.

2.3. Kargo gönderimleri, anlaşmalı kargo firmaları aracılığıyla yapılmaktadır. Siparişler, Türkiye sınırları içerisinde teslim edilmektedir.

2.4. Teslimat sırasında adreste bulunmamanız halinde, kargo firması bir not bırakarak şubeden teslim almanız için yönlendirme yapabilir. Bu durumda sorumluluk alıcıya aittir.

2.5. Sipariş teslimatı sırasında ürün/ambalaj üzerinde bir zarar tespit edilmesi durumunda, mutlaka kargo görevlisine tutanak tutturulmalı ve ürün teslim alınmadan iade edilmelidir. Aksi halde Eliaçık Elektrik, hasarlı ürünlerden sorumlu tutulamaz.

3. Teslimat Ücretleri

3.1. Siparişlerde kargo ücreti, sipariş sırasında belirtilmekte olup, bazı kampanya ve promosyon dönemlerinde “ücretsiz kargo” uygulaması yapılabilir.

3.2. Ürün iadesi durumunda kargo ücretinin kim tarafından karşılanacağı, iade sebebine göre değişiklik göstermektedir. (Detaylar için İade Koşulları metnine bakınız.)

4. Teslimat Problemleri

4.1. Mücbir sebepler (doğal afetler, ulaşım kesintileri, olağanüstü durumlar vb.) nedeniyle teslimat süresi gecikebilir. Böyle bir durumda müşterilerimize bilgi verilecek ve siparişin iptali veya teslimatın beklenmesi yönünde tercih hakkı tanınacaktır.

4.2. Yanlış, eksik ya da kusurlu ürün teslimi durumunda, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçilmelidir. Ürün değişimi veya iade süreci başlatılır.